Szeretem a bőröd illatát…
Henry Ford mondta:
Legjobb autó, az új autó!
A legjobb autó, az új autó. Ezzel nincs is mit vitatkozni.Van az éremnek egy másik oldala, ami viszont már értelmezésre szolgál.
Miért fontos annyira a férfiak számára (különben ma már a hölgyek egy része is ebbe a kategóriábatartozik) az autó?
Sokak számára megfoghatatlan az a karmikus kapcsolat, ami a férfiak, és az autók között köttetnek.Szereti, simogatja, kiteljesedik vele, piedesztálra emeli, Istenként tiszteli, rengeteget költ rá, féltegeti,takargatja az eső elől, ha Isten ments, valami baj lenne vele, szinte átérzi a fájdalmat, ha „beteg”hamarabb viszi szervizbe, minthogy ő elmenne orvoshoz, és sorolhatnám sokáig…
Ezt nem érteni, érezni kell.
Hiszen termék lett belőle.
Az élelmiszer, és gyógyszeripar mellett a harmadik nagyhatalmi ág, az autóipar lett.
Minden, ami az érzékszervekre hathat, külön kutatócsoportok által fejlesztésre kerül. Új dimenzióba kerül az autó és az ember kapcsolata, hiszen a kettőnk közötti kommunikációt is „emberisítjük”. Nem is csoda, hogy egyes modellek annyira intelligensek, hogy nem is vezetni szeretnénk, hanem élvezni az általa nyújtott kiemelt, extra szolgáltatásokat.
Hol vannak már a régi extrák, ami fontos volt 20 éve?Szervokormány, manuális klíma, elektromos ablakemelő, gumiszőnyeg garnitúra, tetőablak, hátsó roló…
Ma már csak mosolygunk ezeken.
A minap megálltam egy TESLA és egy MERCEDES MAYBACH mellett. Szinte eltévedtem az extrák rengetegében. Amikor beültem, olyan volt, mintha egy ügyvédi iroda eleganciája, a kifinomult ízléssel párosítva, összekeveredett volna a mesterséges intelligencia tudásával, és az új autó illatának varázsa emelte fel a csodálkozás szintjét a legfelső emeletre. Be kell vallanom, sok volt. Egy átlagember számára hirtelen sok a jóból. Igen ám, de ezek az autócsodák már nem átlagemberek számára készülnek. Elkápráztatnak mindenkit, és a pénzünkért olyan futurisztikus világba csöppenünk, ahol a szánk tátva marad a kíváncsiságtól, és a szemeink körmérkőzést játszanak a bent maradásért.
Játszanak a szemünkkel, az orrunkkal, elvarázsolnak az érintéssel, masszírozzák a csigolyáinkat… Szóval kényeztetnek felsőfokon. Csak álltam ott, mint gyermekkoromban a játékbolt kirakata előtt, amikor kirakták azt a Matchboxot, ami az álmom volt, és nem igazán tudtam kezelni a helyzetet.
Odalépett hozzám az értékesítési igazgató, és kérdezte:
Mi az, ami a legjobban tetszik benne?
Hirtelen csak annyit mondtam, az illata.