Vegyem, vagy béreljem?

Imádjuk azokat a pillanatokat, amikor nyugodt körülmények között beszélgethetünk az ügyfeleinkkel, milyen tapasztalataik, meglátásaik vannak a Prémium Autó Magyarország szolgáltatásaival kapcsolatban. Nem kimondott cél az is, hogy rávilágítsanak azokra a területekre, amelyekre fókuszálnunk kell a kommunikációs kampányaink kapcsán. Sőt. A legjobb ötleteket is ők adják, amikor viccesen mesélnek a tapasztalataikról, élményeikrôl.


Vegyem, vagy béreljem?

  • Ha azt szereted, amikor a sajátodba ülsz.

  • Ha nem érdekel, hogy amortizálódik, és az értékcsökkenés sem hergel fel túlzottan.

  • Ha egyszerűen van pénzed, és szereted prémium dolgokra költeni... akkor vedd meg.

Ha jobban kamatozik nálad a pénz, mint a fent említett költségek, akkor számodra a VIP autóbérlés az ideális választás.

Kétségtelen, a bérlőink legnagyobb többségét a legtöbbet nem az foglalkoztatja, hogy az új autója világos, vagy éppen sötét bőrbelsővel legyen felszerelve, hanem hogy számára melyik verzió éri meg jobban?

De akkor mégis, mi az, ami lényeges számukra?


A megoldás 1 forintba kerül.

Ezt tanította egyik vállalati gazdaságtan tanárom az egyetemen, amikor azt vizsgáltuk, hogy egy adott vállalkozás pénzügyi problémájára melyik a legjobb megoldás.

1 forint.

Pontosan ennyibe kerül egy A4-es fehér papírlap, meg az a csekély mennyiségű tinta, amellyel felírhatod az érveket és az ellenérveket.

Tudom, gyerekes megoldásnak tűnik, de mégis működik a pszichológiája. Sokan nem hisznek benne, és nem is alkalmazzák, de lássuk be, az ember vizuális típus. Kell, hogy lássuk a kérdéseinkre a tökéletes választ.


Tehát. Készítünk egy személyre szabott SWOT analízist.

Egy A4-es lapot két vonallal 4 egyenlő részre osztunk.

  • Bal oldal felül: miért vegyem meg?

  • Bal oldalt alul: miért ne vegyem meg?

  • Jobb oldalt felül: miért béreljem?

  • Jobb oldalt alul: miért ne béreljem?

Elkezdhetném sorolni a lehetséges válaszokat, de ez egyénenként, és vállalkozásonként más és más lesz.

Ha alkalmazod majd lényeges kérdések válaszainak eldöntésekor, amennyiben őszinte vagy, és nem hamukázol a válaszokkal, tökéletes itinert kapsz a helyes megoldást illetően.


Miért kell leírni?

Azért, hogy ne csak nézz, hanem lásd is a megoldást. Ez úgy beégeti magát majd a retinádba, hogy ha később kételkednél magadban, egy pillanat alatt fogja szétoszlatni a kételyeidet.

Amúgy ez az életed fontosabb döntéseinél hibátlanul alkalmazható, és lehetetlen, hogy ne kapj jó választ a feltett kérdésre.

A SWOT analízis 4 mezőjébe eredetileg ezeket kell feljegyezni: erősségek, gyengeségek, lehetőségek, veszélyek. Általában piaci elemzésekhez, versenytársak vizsgálatához használjuk, ha fontos döntést készülünk meghozni a vállalkozásunk jövőjét illetően.


Sok sikert Neked!

Ha meghoztad a döntésedet, keresd szimpatikus kollégáinkat, akik segítenek a vásárlásban, vagy a VIP autóbérlésben!

További felmerülő kérdéseid lennének a kölcsönzéssel, autóinkkal kapcsolatban?  Hívj minket bizalommal!

További felmerülő kérdéseid lennének a kölcsönzéssel, autóinkkal kapcsolatban? Hívj minket bizalommal!

Kapcsolat